Strona główna Zespół
Specjaliści PPP „Osiek”, to interdyscyplinarny Zespół ludzi z pasją. Jesteśmy uważni i zaangażowani w swoją pracę, codziennie gotowi, by wspierać dzieci i młodzież w radzeniu sobie z wyzwaniami obecnego świata. Towarzyszymy społeczności szkolnej każdego dnia. Nasza obecność pozwala na bieżąco widzieć, z jakimi trudnościami i presją mierzą się obecnie młodzi ludzie. Wspieramy rozwój osobisty nauczycieli i rodziców, dbamy o właściwe proporcje oddziaływań. Promujemy holistyczne, pogłębione rozumienie problemów i aktywne poszukiwanie rozwiązań. Działamy wieloaspektowo, stawiamy na harmonijny rozwój młodego człowieka. Stale się szkolimy i rozwijamy, korzystamy z najnowszych rozwiązań i wiedzy, co przekłada się na wymierne w efekty i skuteczność oddziaływań.
Absolwentka Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Specjalista Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – II stopnień, trener Treningu UmiejętnościSpołecznych, Coach Edukacji, certyfikowany mediator rodzinny i spraw cywilno-prawnych, trener Kids’ Skills. Uczestniczka wielu certyfikowanych szkoleń i seminariów doskonalących pracę psychologa.
Współautorka programów wychowawczych i profilaktycznych. Autorka warsztatów i szkoleń w zakresie komunikacji pozytywnej, autoprezentacji, rozwoju osobistego, sposobów radzenia sobie ze stresem. Prowadzi zajęcia terapeutyczne indywidualne i grupowe wspierające rozwój człowieka.
Agnieszka Bystra-Grabowska – psycholog i diagnosta
Specjalizuje się w diagnozie psychologicznej i pracy terapeutycznej z dziećmi z trudnościami w uczeniu się. Pracuje głównie z uczniami na poziomie szkoły podstawowej. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne i terapię pedagogiczną. Posiada doświadczenie w diagnozie gotowości szkolnej. Stale poszerza swoją wiedzę poprzez udział w różnych szkoleniach.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Profesjonalny Praktyk Zastępowania Agresji. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, w ŚCZPDiM w ramach Szpitala Wolskiego w Warszawie, czy Centrum Zdrowia „Diagnoza i Terapia” w Gdyni. Pracuje indywidualnie i grupowo z dziećmi i młodzieżą, prowadzi konsultacje dla rodziców oraz nauczycieli.
Stara się budować relacje oparte na zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa i wzajemnej życzliwości. W pracy w dziećmi i ich rodzinami ceni sobie podejście systemowe.
Nieustannie dba o rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w superwizjach i szkoleniach.
Prywatnie miłośniczka podróży.
Specjalizuje się w rozwoju kompetencji związanych z planowaniem kariery, diagnozie psychologicznej oraz udzielaniu wsparcia rodzicom i dzieciom. Posiada kilkuletnie doświadczenie szkoleniowe i trenerskie oraz kilkunastoletnie w pracy w szkole i poradni. Prowadzi konsultacje psychologiczne.
W pracy szczególnie bliski jest jej obszar wspierania rodziny w sytuacjach okołorozwodowych i doskonalenie kompetencji rodzicielskich, a także wszechstronna diagnoza psychologiczna uwzględniająca aspekty poznawcze i emocjonalne. Realizuje warsztaty i szkolenia z obszaru edukacji i kompetencji miękkich. Stale poszerza swoje umiejętności poprzez udział w różnych formach doskonalenia zarówno z zakresu psychologii jak i doradztwa zawodowego.
Prywatnie mama dwóch córek.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, licencjonowany doradca zawodowy, trenerka rozwoju osobistego. Ukończyła szereg szkoleń z zakresu HR specialist, rekrutacji, selekcji, coachingu i doradztwa zawodowego. Dodatkowo, studia podyplomowe z zakresu Psychosomatyki na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym oraz studia dla Menedżerów Personalnych na Politechnice Gdańskiej.
Zajmuje się wsparciem psychologicznym oraz doradztwem zawodowym. Specjalista z zakresu odkrywania mocnych stron i talentów. Posiada 16 – letnie doświadczenie w pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w zakresie wsparcia psychologicznego, diagnozowania potencjału kompetencyjnego, odkrywania mocnych stron i umiejętnego ich wykorzystania.
Absolwent psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, obecnie w trakcie nauki w Wielkopolskiej Szkole Psychoterapii Gestalt. Ukończył I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Certyfikowany hipnoterapeuta, konsultant interwencji kryzysowej. Prowadzi zajęcia TUS dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym w gdańskim Centrum Zdrowia Psychicznego. Zdobywał doświadczenie w Wojskowym Centrum Rekrutacji w Gdyni oraz w prowadzeniu warsztatów psychoedukacyjnych dla ofiar przestępczości oraz dla uczniów Międzynarodowej Szkoły w Gdańsku. Pracuje indywidualnie oraz grupowo z młodzieżą i dziećmi.
Stale poszerza swoją wiedzę z zakresu profilaktyki psychologicznej.
W swojej pracy ceni sobie autentyczność, komunikację oraz aktywną otwartość wobec nowych, często sprzecznych perspektyw. Wierzy, że świadome kontrastowanie się z odmiennymi poglądami innych osób z własnymi rozwija umiejętność skutecznej adaptacji społecznej oraz dialektyki.
Prywatnie uwielbia gotować, biegać oraz trenować sporty walki.
(Czasowa nieobecność)
Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych oraz praktyk metod: Kids’ Skills oraz Jestem z Ciebie dumny! Ukończyła studia podyplomowe z zakresu diagnostyki psychologicznej. Pracuje głównie z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Prowadzi konsultacje indywidualne, warsztaty psychoedukacyjne, wspierając w swojej pracy zarówno dzieci, rodziców jak i nauczycieli. Stale poszerza swoją wiedzę, uczestnicząc w licznych formach doskonalenia zawodowego. Na co dzień interesuje się i zajmuje dogoterapią.
Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Sopocie. Absolwentka Pedagogiki Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni (2 specjalności: wczesna edukacja z terapią pedagogiczną oraz resocjalizacja z elementami socjoterapii). Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych I i II stopnia. Pracuje zarówno indywidualnie jak i grupowo
z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi konsultacje dla rodziców, nauczycieli a także warsztaty psychoedukacyjne.
W kontakcie z drugą osobą kieruje się otwartością, autentycznością, humorem oraz uszanowaniem indywidualności i wyjątkowości jednostki. Stale poszerza swoją wiedzę.
Prywatnie mama córki w wieku szkolnym, pasjonatka biegania oraz tańców swingowych.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzicami oraz nauczycielami, których wspiera poprzez prowadzenie konsultacji psychologicznych, warsztatów oraz szkoleń. Zajmuje się również prowadzeniem diagnozy psychologicznej trudności edukacyjnych i emocjonalnych.
W pracy ceni budowanie relacji opartej na zaufaniu oraz wspólne poszukiwanie zrozumienia i skutecznych rozwiązań. Ukończyła 4-letnie Szkolenie Psychoterapeutyczne atestowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Stale dba o doskonalenie zawodowe uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i poddając swoją pracę superwizji. Prywatnie mama przedszkolaka i pasjonatka brydża sportowego.
Absolwent psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywał podczas pracy na obozach wypoczynkowych jako psycholog oraz wychowawca. Od rozpoczęcia studiów pracuje również jako lektor języka angielskiego dla wszystkich grup wiekowych. W niedalekiej przyszłości planuje podjąć naukę w szkole psychoterapii nurtu poznawczo – behawioralnego.
W pracy indywidualnej istotne dla niego jest budowanie relacji opartej na zaufaniu, eksploracji myśli, uczuć i zachowań drugiej osoby w bezpiecznej, akceptującej i empatycznej atmosferze. Jest wielkim zwolennikiem poszukiwania rozwiązań problemów poprzez skupianie się na mocnych stronach oraz zasobach.
W pracy grupowej opiera się głównie na prowadzeniu warsztatów dla dzieci i młodzieży z
zakresu psychoedukacji.
Hobbystycznie zajmuje się elektroniką.
Wieloletni nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz wczesnoszkolnego. Obecnie, od wielu lat zajmuje się diagnostyką dzieci i młodzieży. Prowadzi zajęcia warsztatowe w młodszych klasach szkolnych, a także zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi oraz konsultacje dla rodziców.
Jako doradca zawodowy udziela wsparcia w ocenie potencjału osobistego i predyspozycji zawodowych prowadząc poradnictwo indywidualne w liceum oraz zajęcia grupowe związane z planowaniem kariery. Pracując z uczniami, rodzicami i nauczycielami stawia na dobre relacje, zaufanie oraz współpracę. Prywatnie mama dwóch dorosłych córek.
Nauczycielka wychowania przedszkolnego. Ukończyła studia pedagogiczne, specjalność: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z kształceniem integracyjnym oraz podyplomowe studia z zakresu Pedagogiki specjalnej na kierunku Diagnoza i terapia pedagogiczna.
Prowadzi zajęcia grupowe i indywidualne dla dzieci z trudnościami edukacyjnymi. Na co dzień w swojej pracy stosuje naukę poprzez zabawę. Proponuje dzieciom aktywności, które wspomagają ich wszechstronny rozwój, rozbudzają aktywność twórczą oraz rozwijają wiarę we własne siły i możliwości.
Prywatnie mama dwóch córek, miłośniczka spacerów z bliskimi i najlepszym czworonożnym przyjacielem.
Zajmuje się diagnostyką dzieci i dorosłych, prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia dla dzieci oraz młodzieży z trudnościami edukacyjnymi. Podczas konsultacji, szkoleń i warsztatów wspiera uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli w obszarze edukacji i wychowania. Naucza w szkołach policealnych przedmiotów z zakresu pedagogiki i komunikacji społecznej. Założyła i jest liderką działalności Drogowskaz Edukacyjno-Wychowawczy. W czasie wolnym chętnie podróżuje, cieszy się naturą, czyta książki.
Absolwenta Pedagogiki Specjalnej Uniwersytetu Gdańskiego. Długoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Doradca zawodowy po studiach podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończone studia podyplomowe z zakresu pomocy psychologicznej. Terapeutka Integracji Sensorycznej i terapii pedagogicznej. Współautorka programów diagnostyczno-terapeutycznych oraz wychowawczych i profilaktycznych. Autorka warsztatów i szkoleń dotyczących umiejętności wychowawczych. Uczestniczka wielu certyfikowanych szkoleń, seminariów i konferencji doskonalących pracę pedagoga i terapeuty. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe wspierające rozwój uczniów, rozwijające ich samoświadomość oraz zajęcia z zakresu komunikacji społecznej. Prowadzi konsultacje dla rodziców oraz nauczycieli. Pracując z uczniami, rodzicami i nauczycielami ceni relacji oparte na zaufaniu i szacunku oraz wspólne poszukiwanie skutecznych rozwiązań.
Prywatnie interesuje się sztuką, muzyką i literaturą.
Ukończyła studia pedagogiczne, specjalność: terapia pedagogiczna. W swojej pracy wspiera dzieci i młodzież w pokonywaniu trudności edukacyjnych oraz emocjonalnych. Pracując z uczniami koncentruje się na wzmacnianiu mocnych stron dzieci i młodzieży, wspierając ich w edukacji. W trakcie zajęć identyfikuje nie tylko wyzwania edukacyjne, ale przede wszystkim unikalne talenty i umiejętności uczniów, a następnie pomaga im je rozwijać. W wolnym czasie lubi spacerować, czytać książki.
Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się diagnozą, profilaktyką i terapią logopedyczną. Interesuje się umiejętnościami komunikacyjnymi dzieci klas młodszych, pamięcią i uwagą słuchową, sprawnością fonologiczną, zdolnościami językowymi.
Od kilku lat prowadzi autorski projekt w zakresie aktywnego treningu słuchowego, skierowany do uczniów klas VI i VII, wspierający uczenie się języków obcych, a także projekt polimodalny dla dzieci 6-letnich, angażujący wzrok, słuch, sprawność fonologiczną, dotyk, równowagę, ruch i koordynację.
Stale poszerza swoje umiejętności poprzez udział w różnych formach doskonalenia zawodowego. Prywatnie mama dwóch córek, wielbicielka literatury i ogrodu.
(Czasowa nieobecność)
Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia pedagogiczne – specjalność pedagogika opiekuńcza z poradnictwem rodzinnym oraz Podyplomowe Studia Logopedyczne na Uniwersytecie Gdańskim. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Zawodowo interesuje się terapią miofunkcjonalną oraz terapią wad wymowy. W pracy z dziećmi szczególną uwagę zwraca na stworzenie bezpiecznej przestrzeni w gabinecie i nawiązanie przyjaznej relacji z podopiecznymi. Prywatnie ceni sobie aktywne spędzanie wolnego czasu, szczególnie związana jest z górami i morzem, gdzie realizuje swoje pasje sportowe.
Absolwentka filologii polskiej. W pracy ceni sobie kontakt z dzieckiem i współpracę z rodzicami. Zwolenniczka terapii holistycznej, rozpoczynającej się od funkcji prymarnych.
Prywatnie mama dwóch synów i miłośniczka kotów.
Ceni interdyscyplinarność logopedii jako nauki, stąd stara się rozszerzać kwalifikacje o różne dziedziny. Czołowe miejsca w zawodowych zainteresowaniach zajmują – surdologopedia (w tym CAPD – Centralne Zaburzenia Przetrwania Słuchowego, jest providerem metody Neuroflow ATS), opóźniony rozwój mowy oraz terapia wad wymowy w tym terapia miofunkcjonalna.
Wykonuje pracę badawczą jako pracownik Zakładu Fizjologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Prywatnie ceni dobrą lekturę oraz długie spacery.”