Strona główna Zespół
Specjaliści PPP „Osiek”, to interdyscyplinarny Zespół ludzi z pasją. Jesteśmy uważni i zaangażowani w swoją pracę, codziennie gotowi, by wspierać dzieci i młodzież w radzeniu sobie z wyzwaniami obecnego świata. Towarzyszymy społeczności szkolnej każdego dnia. Nasza obecność pozwala na bieżąco widzieć, z jakimi trudnościami i presją mierzą się obecnie młodzi ludzie. Wspieramy rozwój osobisty nauczycieli i rodziców, dbamy o właściwe proporcje oddziaływań. Promujemy holistyczne, pogłębione rozumienie problemów i aktywne poszukiwanie rozwiązań. Działamy wieloaspektowo, stawiamy na harmonijny rozwój młodego człowieka. Stale się szkolimy i rozwijamy, korzystamy z najnowszych rozwiązań i wiedzy, co przekłada się na wymierne w efekty i skuteczność oddziaływań.
Wspiera dzieci oraz młodzież i ich rodziców w obszarach rozwojowo-wychowawczych, a także towarzyszy w przeżywanych kryzysach. Analizując sytuację dziecka i jego rodziny dąży do tego, aby skupiać się na mocnych stronach, zasobach i umiejętnościach. W pracy stara się podążać za klientem, tworząc atmosferę sprzyjającą poczuciu bezpieczeństwa, troski i życzliwości. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach.
Prywatnie szczęśliwa mama i żona, ceni sobie czas spędzony wśród bliskich. Miłośniczka spacerów, amatorka dobrej kuchni.
Specjalizuje się w rozwoju kompetencji związanych z planowaniem kariery, diagnozie psychologicznej oraz udzielaniu wsparcia rodzicom i dzieciom. Posiada kilkuletnie doświadczenie szkoleniowe i trenerskie oraz kilkunastoletnie w pracy w szkole i poradni. Prowadzi konsultacje psychologiczne.
W pracy szczególnie bliski jest jej obszar wspierania rodziny w sytuacjach okołorozwodowych i doskonalenie kompetencji rodzicielskich, a także wszechstronna diagnoza psychologiczna uwzględniająca aspekty poznawcze i emocjonalne. Realizuje warsztaty i szkolenia z obszaru edukacji i kompetencji miękkich. Stale poszerza swoje umiejętności poprzez udział w różnych formach doskonalenia zarówno z zakresu psychologii jak i doradztwa zawodowego.
Prywatnie mama dwóch córek.
Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych oraz praktyk metod: Kids’ Skills oraz Jestem z Ciebie dumny! Ukończyła studia podyplomowe z zakresu diagnostyki psychologicznej. Pracuje głównie z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Prowadzi konsultacje indywidualne, warsztaty psychoedukacyjne, wspierając w swojej pracy zarówno dzieci, rodziców jak i nauczycieli. Stale poszerza swoją wiedzę, uczestnicząc w licznych formach doskonalenia zawodowego. Na co dzień interesuje się i zajmuje dogoterapią.
Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych oraz Trener Kontroli Złości. Prowadzi konsultacje psychologiczne dla dzieci, rodziców oraz nauczycieli.
Udziela wsparcia psychologicznego dzieciom w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb. Towarzyszy dzieciom w przeżywanych trudnościach oraz dostarcza narzędzi, które pozwalają sobie z nimi radzić.
Wspiera dzieci z trudnościami emocjonalno-społecznymi oraz doświadczające trudnych sytuacji życiowych. W pracy terapeutycznej za priorytet uznaje budowanie relacji z młodym człowiekiem, opartej na zaufaniu, zrozumieniu i akceptacji.
Nieustannie poszerza swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach, szkoleniach, webinariach. Prywatnie wielbicielka psów oraz Tatr.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzicami oraz nauczycielami, których wspiera poprzez prowadzenie konsultacji psychologicznych, warsztatów oraz szkoleń. Zajmuje się również prowadzeniem diagnozy psychologicznej trudności edukacyjnych i emocjonalnych.
W pracy ceni budowanie relacji opartej na zaufaniu oraz wspólne poszukiwanie zrozumienia i skutecznych rozwiązań. Ukończyła 4-letnie Szkolenie Psychoterapeutyczne atestowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Stale dba o doskonalenie zawodowe uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i poddając swoją pracę superwizji. Prywatnie mama przedszkolaka i pasjonatka brydża sportowego.
Absolwentka psychologii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Certyfikowana trenerka uważności, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych. Pracuje indywidualnie i grupowo z dziećmi i młodzieżą, prowadzi konsultacje dla rodziców oraz nauczycieli. Jest autorką innowacji pedagogicznej „Kompetencje osobiste i społeczne”.
Jej zainteresowania zawodowe skupiają się wokół uważności i odporności psychicznej. W pracy dba o budowanie bezpiecznej i wspierającej relacji oraz atmosferę życzliwości i zaufania. Uwielbia podróże, relaksuje się spacerując nad morzem i praktykując jogę.
Specjalizuje się w diagnozie psychologicznej i pracy terapeutycznej z dziećmi z trudnościami w uczeniu się. Pracuje głównie z uczniami na poziomie szkoły podstawowej. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne i terapię pedagogiczną. Posiada doświadczenie w diagnozie gotowości szkolnej. Stale poszerza swoją wiedzę poprzez udział w różnych szkoleniach.
Wieloletni nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz wczesnoszkolnego. Obecnie, od wielu lat zajmuje się diagnostyką dzieci i młodzieży. Prowadzi zajęcia warsztatowe w młodszych klasach szkolnych, a także zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi oraz konsultacje dla rodziców.
Jako doradca zawodowy udziela wsparcia w ocenie potencjału osobistego i predyspozycji zawodowych prowadząc poradnictwo indywidualne w liceum oraz zajęcia grupowe związane z planowaniem kariery. Pracując z uczniami, rodzicami i nauczycielami stawia na dobre relacje, zaufanie oraz współpracę. Prywatnie mama dwóch dorosłych córek.
Prowadzi zajęcia dla dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi. W swojej pracy stawia na kreatywność, najchętniej korzysta z narzędzi gamifikacyjnych, takich jak gry planszowe, teatr Kamishibai oraz escape rooms. Prywatnie miłośnik roślin doniczkowych.
Prowadzi zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów z rozwojowymi zaburzeniami uczenia się, w tym z dysleksją, a także warsztaty psychoedukacyjne i konsultacje dla uczniów oraz rodziców i nauczycieli. Zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci i dorosłych. W kontakcie z dzieckiem ceni sobie autentyczność, dobrą relację opartą na zaufaniu i humor. W pracy z uczniami wykorzystuje elementy nowoczesnych technologii m.in rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość (AR i VR).
Obecnie doktorantka na wydziale Nauk Humanistycznych i Społecznych (dyscyplina: pedagogika) na Uniwersytecie Gdańskim. Prowadzi zajęcia ze studentami pedagogiki na Uniwersytecie Gdańskim. Jej zainteresowania naukowo-badawcze dotyczą zjawiska dysleksji u osób dorosłych.
Członek zarządu w gdańskim oddziale Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego oraz członek Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Finalistka I edycji konkursu “Nauczyciel Jutr@ 2021”.
W wolnym czasie tworzy materiały na autorski edukacyjny kanał YouTube „Pedagog Michalina”. Poza tym lubi podróże, czytać książki i jeździć na rolkach.
Zajmuje się diagnostyką dzieci i dorosłych, prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia dla dzieci oraz młodzieży z trudnościami edukacyjnymi. Podczas konsultacji, szkoleń i warsztatów wspiera uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli w obszarze edukacji i wychowania. Naucza w szkołach policealnych przedmiotów z zakresu pedagogiki i komunikacji społecznej. Założyła i jest liderką działalności Drogowskaz Edukacyjno-Wychowawczy. W czasie wolnym chętnie podróżuje, cieszy się naturą, czyta książki.
Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się diagnozą, profilaktyką i terapią logopedyczną. Interesuje się umiejętnościami komunikacyjnymi dzieci klas młodszych, pamięcią i uwagą słuchową, sprawnością fonologiczną, zdolnościami językowymi.
Od kilku lat prowadzi autorski projekt w zakresie aktywnego treningu słuchowego, skierowany do uczniów klas VI i VII, wspierający uczenie się języków obcych, a także projekt polimodalny dla dzieci 6-letnich, angażujący wzrok, słuch, sprawność fonologiczną, dotyk, równowagę, ruch i koordynację.
Stale poszerza swoje umiejętności poprzez udział w różnych formach doskonalenia zawodowego. Prywatnie mama dwóch córek, wielbicielka literatury i ogrodu.
Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia pedagogiczne – specjalność pedagogika opiekuńcza z poradnictwem rodzinnym oraz Podyplomowe Studia Logopedyczne na Uniwersytecie Gdańskim. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Zawodowo interesuje się terapią miofunkcjonalną oraz terapią wad wymowy. W pracy z dziećmi szczególną uwagę zwraca na stworzenie bezpiecznej przestrzeni w gabinecie i nawiązanie przyjaznej relacji z podopiecznymi. Prywatnie ceni sobie aktywne spędzanie wolnego czasu, szczególnie związana jest z górami i morzem, gdzie realizuje swoje pasje sportowe.
Absolwentka filologii polskiej. W pracy ceni sobie kontakt z dzieckiem i współpracę z rodzicami. Zwolenniczka terapii holistycznej, rozpoczynającej się od funkcji prymarnych.
Prywatnie mama dwóch synów i miłośniczka kotów.
Ceni interdyscyplinarność logopedii jako nauki, stąd stara się rozszerzać kwalifikacje o różne dziedziny. Czołowe miejsca w zawodowych zainteresowaniach zajmują – opóźniony rozwój mowy, wczesna interwencja, surdologopedia (w tym CAPD – centralne zaburzenia przetrwania słuchowego) oraz terapia wad wymowy w tym terapia miofunkcjonalna.
Prowadzi szkolenia, a także zajęcia ze studentami we współpracy z Ateneum Akademią Nauk Stosowanych. Prywatnie ceni dobrą lekturę, spacery i jogę.